P.S I Love You

Sjukt slapp dag i skolan idag! Börja 09.00 och sluta 12.00, hade två jätteroliga lektioner och studieråd. Men imorn blir det jobbig dag igen till halv 4.. efter skolan drog Kiki och jag hem till Sassa och myste med cappucino och mackor och hade det allmänt bra! Sen när jag kom hem vart det en tur i skogen med knasbollen och sen fira vi syster som fyllde 20 den 8. Lite komiskt också, när jag var i thailand läste jag boken "P.S I Love You" (på engelska!!!) som jag velat se på film jättelänge, men den går faktiskt på tv nu. Som bok var den jättebra, får se hur den är som film! En sak som är irriterande är att människorna i filmen och i min fantasi och jobbigt olika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0