inte en dag har gått utan att jag tänkt på stränderna jag bränts på

Börja dagen med med att pyssla med albumet. Sen vid 1 var det meningen att syster och jag skulle ut i skogen med kusarna, men himlen öppna sig och regnet öste ner! Så vi ställde in dom en stund och tog ut dom igen när det slutat regna. Vi struntade då i först att rida så åkte Annie och jag in och gymma en stund och sen när vi kom hem så bestämde vi att gå en promenad med hästarna. För det det var ändå så blött i skogen så man hade fått behöva skritta i tusen år för att kunna galoppera. Kändes lite meningslöst. Sen när vi kom tillbaka gjorde jag färdigt albumet. Tog en himla tid, men nu är det klart! Och fint vart det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0