hold on to your dream

Igår blev det lunch på stan för att träffa mina saknade kompisar! Tur jag har er, annars hade jag tagit nästa flyg tillbaka till thailand. Sen på kvällen åkte Lisa och jag till varamon en stund, mys det också! Försöker göra så mycket som möjligt för att få tiden att gå. Idag har vi begravning för älskade farfar.. I helgen är det hemmatävling. Ska hoppa 110 båda dagarna. Sen på tisdag början skolan igen. Känns ändå rätt skönt på nått sätt. Annars är jag bara hemma och väntar på att tiden ska gå ungefär. Finns inte mycket att göra här om jag inte åker iväg nånstans men har inga ärenden. Länktar tillbaka massor, men det går väl över snart. Åren går fort så är snart där igen. Önska att jag kunde va på 2 ställen samtidigt. För älskar ju att va här också med vänner, familj och Fiona. Inget lätt val kan jag säga er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0