Bra dag!

Börja dagen med ett träningspass. Kände mig något krasslig imorse, lite huvudvärk och seg i halsen men det gick över. Tror det va för jag hade skrattat så sjukt mycket i skolan igår och då kan jag lätt få huvudvärk. Sen vart det en spontantripp in till Linköping och handla lite. En fin och jättemysig tröja, två linnen 35 kr styck och en bh för 50. FYND! Vi käkade även på subway för första gången, vilket var asgott! Men lite dyrt för en macka.. Men nån gång ibland gör inget! Kom hem vid halv 7, käka lite och sen har jag pysslat med mitt album resten av kvällen. Tar lite längre tid än vad jag trott så gör klart resten imorn. Har inte ens gjort hälten.. haha! Men vill få det perfekt så måste vara noggrann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0