slappaste dan!

Sjukt slapp dag idag! Skulle börjat klockan 9 så åkte dit men fick reda på att jag hade håltimma till 12.10. Stanna i typ en timme så åkte jag hem igen och käka för det var äcklig pyttipanna i skolan. Så himla skönt att åka hem igen var det, dricka lite kaffe också. Sen hade jag 2 lektioner och sen sluta. Och då vart den första av lektionerna bara halv eftersom vi var klara med uppgifterna. Sen efter skolan åkte Annie och jag och träna lite. Sprang 40 minuter och träna magen och rumpan. Såg även att nya pass hade tillkommit. Så det blir ett joggingpass på torsdag och ett pass innan det som har ett lite konstigt namn. Men det är ett styrkepass som träna mage, rumpa och rygg i alla fall. Så det blir kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0