skööönt med lov!!

Kommer inte bli så mycket uppdatering nu några dagar frammåt. Fast det är inte så jättemycket annars heller så det märks nog ingen skillnad.. Ikväll blire i alla fall lite festligheter på hugos. Var imorse ganska otaggad, sen vart jag lite taggad igen och nu är jag otaggad igen för jag blir så arg på mina kläder. Trodde jag visste vad jag skulle ha men det är fult.. Men det kan bli snyggare sen när jag fixat håret och sminket men ändå.. Åker snart till Lisa för lite skitsnack också. Får riva ner spegeln så jag inte behöver se mig mer. Så ska det nog bli lättare att välja kläder. För det sista innan jag fixar det sista och åker. Så uuuuuunderbart med looooov!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0