skapligt trött

Idag blev det NP i svenska läsförståelse. Kände mig väldigt glad efteråt efter att ha fått reda på att på sista uppgiften gjort rätt på halva men andra halvan skrivit tvärt om.. Skapligt trött var jag, kunde knappt läsa första texten när vi börja. Men jaja, har aldrig vart bra på läsförståelse så varför skulle jag bli det nu helt plötsligt?
Slutade vid halv ett men stannade 1 och en halv timme och jobbade med naturkunskapsarbetet. Kändes rätt duktigt. Sen åkte jag in till gymmet och träna lite. Gött det med!

Tycker faktiskt att sommaren ska komma nu. Eller våren kan väl komma i alla fall. Men idag har det ju faktiskt vart bra väder, men imorn ska det regna igen, härligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0