roeckl ridning gloves

Godmorgon!
Igår åkte jag en tripp till Sharpman för att kolla på rean men den var inge vidare.. Men man hittar alltid en himla massa saker till orginalpris, hah! Men är så himla snål så köper ingen ändå.. även fasta jag vill ha.. Hatar att inte behöva nått! Men köpte ett par nya handskar för Fiona förstörde mina tävlingshandskar när vi försökte lasta henne i lördags. Tur att jag hitta nåt, för jag hatar att åka hem tomhänt, hah!

Köpte en liten billigare av dom, kan bara rida med roeckl handskar, alla andra ger inget grepp tycker inte jag, så dom får kosta. Dom jag brukar ha kostar ca 429 kr skulle jag gissa på och dom här kosta 349
kr.

Dom här brukar jag ha



Men köpte istället dom här, det är ju exakt samma grepp, bara att utseendet är annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0