nån gång blir det vår tur

Blir sjukt sugen på att prova fälttävlan efter idag! Har alltid varit lite rädd innan för att hoppa fasta hinder för det har hänt ett antal olyckor och dödsfall genom tiderna. Men när det är den lägsta nivån verka det så himla kul! Tror faktiskt Fiona skulle va riktigt bra på det men med henne får man välja lite. Då skulle jag bara kunna hoppa fälttävlan för den vanliga hoppnigens lydnad kommer förstöras.. Så det blir nog inget. Får nöja mig med vanliga tävlingar. Red även en sjukt mysig tur i skogen nyss. Underbart väder och underbar häst. Fick låtsas att jag red fälttävlan istället. Luta mig lite framått och lätta i tyglarna. Hahah, det var askul! Synd bara att hindrerna fattades. Men nån gång ska jag nog starta fälttävlan. Fast inte än, vill satsa lite på vanliga hoppningen först!

Fiona har fullblod i sig vilket gör att hon är mer skapt för att springa fort långa sträckor men ofta så beror nog hennes ork endast på vilja ibland. Hon har verkligen ALDRIG gett upp nånting. Hon kämpar alltid tills man säger åt henne att sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0