lite smått irriterad

Jag måste nog vara den sämsta på att koka ägg.. Börja med att jag skulle lägga i två ägg när det kokat upp. Då gick ett sönder och visste inte om man kunde koka det ändå eller inte så tog bort det och la i ett nytt men då gick det också sönder!! Så då la jag i ett så försiktigt det bara går och då höll det. Sen när dom hade kokat i 7 minuter och jag börja skala dom kände jag att dom var väldigt mjuka. Dom haed varit så dumma att dom var helt rinniga i mitten. Vart asarg och slängde dom så hårt jag bara kunde i sopptunnan!!! Kom på nu att hag måste byta sopptunna på dom. Dom måste ju va i "gröna påsen". Aja, gör ett nytt försök, jag ska ha ägg till frukost!!!

Men försöker bli på bättre humör genom att drömma mig bort i Egypten, vill verkligen åka dit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0