I'm standing in front of you

Idag vart det ett hårdpass efter skolan. Riktigt skönt var det, men inte till en början. För är så sjukt trött på tisdagar som jag nämt många gånger, men eftersom jag inte träna igår för jag va hos farmor och hade trevligt! Så körde dubbelt så hårt idag för det. Började med att jag skulle springa men var hungrig och trött och det går inte så bra ihop. Och då får jag alltid håll, inte bara lite håll, verkligen jätteont! Så fick stanna 2 gånger och vila några sekunder men det gick bättre i slutet. Men jag sprang 5 extra minuter efter 30 minter som straff för jag stannat två gånger, hah! Sen styrketräna jag lite och efter det körde jag crosstrainer i 20 minuter. Kände det ganska mycket i benen men jag lyckades. Svettades som en äcklig gris men det känns så himla bra! Sommar 2012, hear I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0