hoppträning 4/4

Idag efter skolan åkte jag en stund till lilla farmor. Lika trevligt som vanligt. Sedan vid 3 åkte jag hem och gick på promenad med mamma, syster med Tara. Skönt det med. Sen tog vi in Fiona för lite hoppträning. Det var ritkigt roliga övningar och bana idag! Det mesta gick också faktiskt riktigt bra. Hon lyssnade mycket bättre än förra veckan, inte riktigt lika dragig och plöjde inte efter hindrerna som hon brukar. Så även fast jag inte kom riktigt helt hundra på några hinder så kändes det rätt bra ändå. Idag var även sista inneträningen, så nu länktar jag tills nästa vecka då det är ute!

Snälla mamma filma lite idag. Ladda bara upp filmen på banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0