dansa galeet!!

Riktigt rolig kväll igår! Lisa och jag dansa nog galnast av alla på hela dansgolvet! Hahah, men det är då det är roligt! Kändes som vi dansa oavbrutet till typ 12 men efter det var det nån kille som bara ramla ihop framför mig och fick nått eplepsianfall (stavning) och det var verkligen det värsta jag nånsin sett! Även fast det inte var nån fara så bara han fick spruta så var det ändå väldigt obehagligt. Fick som en liten panikattack och ville inget annat än att komma därifrån. Det hade säkert vart okej om jag stog längre ifrån, men när det verkligen var mitt framför mig.. Den där bilden kommer nog aldrig försvinna.. Så efter det vart jag inte så danssugen. Men stanna kvar till ungefär kvart över 1 kanske. Men förutom det var det sjukt kul!!

Hade väldigt beslutsångest av kläder men det blev dom här.



Bild från Hugo som dom tog under kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0