blir nästa helg istället

Blev ingen tävling idag.. mamma är fortfarande sjuk och jag litar inte på att syster ska köra. Så det får bli söderköping nästa vecka istället tror jag. Så drog på ett hårdpass på gymmet idag istället. Sprang en mil på rekordtid. Tidigare snabbast tid var ca 60 minuter och idag sprang jag på 53 minuter. Kändes riktigt bra. Vet inte vad det var med mig idag. Kände mig som en maskin, vart inte nått anfådd eller trött. Eller trött vart jag självklart men brukar va typ död efter en halvtimme. Så jag sprang och sprang, så bestämmde mig att jag stannar när jag sprungit en mil. Sen efter det blir man så trött i kroppen så jag orkar ingen styrketräning. Så strecha ett tag istället bara, riktigt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0