smile

Gud vad skönt! Nu är allt klart, bara att slappa ikväll! Eller, har inte haft så många sysslor direkt men ändå. Slutade 1 idag (yey!) Då drog jag direkt till gymmet och brände förhoppningsvis lite fett. Sen gick jag till Therese och Mathilda som satt på lilla hem (som vi alltid gör..) Men hade faktiskt inte ätit nån skollunch för orkade inte stanna kvar på skolan när jag hade slutat. Har lektioner ända tills 1, sen slutar vi. Men hade köpt en macka innan så dog inte av svält. Men va rätt hungrig efter jag tränat så köpte en stor baguette och en chokladboll. Mums!! Sen när jag kom hem gjorde jag läxorna direkt. Så nu är det bara slapp som väntar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0