resultat

Hann inte skriva igår hur det gick. Kom in  vid halv fem så skulle jag åka iväg för en sista myskväll på varamon. För de sa ju att det skulle va den sista varma dan. Så det va mys! Lägger upp några mobilbilder sen.

Det gick egentligen rätt bra på tävlingen. Tycker jag. Felen var inte stora som jag bryr mg om. Det är sånt som händer ibland.

1 m, 11 fel. Hon va så sjukt stark igår!!!! För hon hade ju inte hoppat på ett tag så hon va rejält hoppsugen! Ettan gick bra. Sen till tvåan va det ett täcke sen fem galoppsprång på en båge till en oxer. Och lilla Fiona tyckte att den där oxern va väldigt läskig. Så när hon hoppa räcket titta hon på oxern redan då och släppte bena, så hon rev det. Vart väldigt paff, men fick ju min förklaring. För hon stannar verkligen aldrig. Förutom om man kommer jättestort och bara släpper henne. För då springer hon på sidan. Men nu tvärstanna hon. Det har hon aldrig gjort förut. Men jag vart varken besviken eller sur. Det är ju sånt som händer liksom. Ingen stor grej. För sen efter det hoppa hon verkligen jättefint! Så är jättenöjd ändå!!:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0