gör väl som de flesta andra

Något som gjorde dig glad igår?
 Mina fina underbara vänner!

 Humör just nu?
 Glad som vanligt, men rätt så trött på alla läxor jag har tills imorn..

 Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
 Var hos skolsytern för att få den vanliga kollen.

 Vad gjorde du för femton minuter sedan?
 Gjorde ett försök med läxorna men det gick inge vidare..

Vad gör dig glad just nu?
Att det snart är helj med roliga inplanerade planer! 

 Vad var det senaste du åt? 
Mackaroner och falukorv.

 Bästa glassmaken?
 Vet faktiskt inte riktigt, vanlig vanilj tror jag.

Sover
 du tungt?
Ah, näst intill jämt.

Drömmer du mardrömmar?
Ne, inte ofta iallafall.

 Hur många kuddar sover du med? 
Tre stycken mysiga!

 Snarkar du?
 Nepp, inte vad jag hört iallafall.

Favoritkläder? 
Myskläder, mest ritkigt stora t-shirtar!

Favoritgodis? 
Choklad!

Höger-eller vänsterhänt?
Högerhänt.

Stjärntecken?

Stenbock.

Vad längtar du efter mest just nu?
Att ha halloweenparty och åka till ullared!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0