det ändå som hindrar dig är dig själv

Kom på att jag inte skrivit nått idag än. Men har inte haft så jättemycket tid vid datorn idag. Åkte till stan med Tess, Lisa, Malin, Mathilda och Jennifer ett tag. Sen hem vid fyra, hade tänkt att rida direkt men det blev inte det förens halv 6. Vi höll på att grejja lite med den nya hästen som kom. Sen direkt när vi ridit så gick jag in och gjorde läxorna.. Men det var ändå rätt okej läxor, inte sånna där pain in the as läxor. Imorn drar jag till Lisa efter skolan. Vi ska hyra en himla massa filmer och ha det lite smått asmys! Så vet inte om jag uppdaterar nånting. Kanske från mobilen eller så snor jag hennes dator;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0