underbar helg!!

Har haft en helt underbar helg!! Har haft näst intill grejer att gör hela tiden, vilket jag älskar! Fredag var jag hemma hos Sandra på kvällen med några andra. Sen åkte jag hem vid 11 för jag va så sjukt trött! Sen på lördagen skulle jag rida vid 1 så slappade lite på morgonen tills då. Sen käka jag efter det och sedan drog till Malin. Sen från henne åkte vi till Sandra igen men andra. Riktigt kul!!! Sen idag, vart det lite slapp på morgonen till halv 1, sen på spa med Malin och Sandra vilket va sjukt sköönt!! Det kan jag gärna göra om nån gång! Sen direkt hem och rida. Galen häst, men glad. Sen in fort och byta om för ett yoga, tai shi och pilates pass på feelgood (första gången). Det va jätteroligt och sjukt mycket jobbigare n vad man kan tänka sig. Kommer få värsta gangsta arsle nu för Hanna och jag ska köra det varje söndag nu! Det gillas!! Ja, det va min helg, verkligen inget negativt!:D

älskar dig min lilla Sandris! Finns nog ingen som inte gör det, isåfall är han/hon bara avundsjuk på att du är så underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0