sexy and I know it

Kom hem lite för sent igår för att kunna sätta sig och blogga. Hade nog kunnat göra det på morgonen men annars hade jag inte tid igår, även fast jag hade studiedag! Men vakna vid 10, sen vid 11-12 åkte Malin och jag för att möta tess och Lisa som fyllde 16 år igår, GRATTISS!!!! Stor flicka nu! Vi käka lite lunch och kolla lite på stan. Riktigt mys. Sen hem och rida en lite tur i skogen. Galen och pigg häst, även fast vi hoppträna i onsdags. Sen åkte jag till gymmet för att va med på yoga, tai chi och pilates passet. Riktigt gött!! Synd att jag bara har ungdomskort, för det skulle va skönt att kunna träna lite senare och oftare skulle jag hinna med.. mamma?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0