jag lever!

Vart ingen uppdatering igår för hann verkligen inte! Efter skolan fika jag en snabbis och gjorde lite tyskaläxa. Sen efter det var det speedwayfinalför fulla rullar! Det börja 19.20 och vi va där 18.00 ungefär. Vi åkte så tidigt för annars kanske vi inte hade kommit in för det va så sjuukt mycket folk! Men det va askul för vi vann!! Så nu väntar jag på att det ska bli klart i kumla så får vi hoppas på att de vinner!

Idag har jag också hopptränat för första gången på evigheter! Framridningen var ingen vidare, hon var så sjuukt spänd!! Det har hon inte vart så jättelänge, men det får jag ha lite förståelse för när hon är så känslig så hon tyckte det va lite konstigt. För hon har ju inte varit i grupp på länge nu, så det blev lite stressig miljö för henne. Men sen till hoppningen gick det jättebra. Det va första övningen hon gav upp på lite. Men annars gick allting jättebra! Är riktigt nöjd med mitt nya bett! Hon lyssna sjukt mycket bättre på det! För hade jag haft vanligt tränsbett idag hade det inte blivit roligt.. Men det kändes jättebra! Sen när jag skulle trava ner var hon fin i formen och var inget spänd.




Sjukt bra bett för de som vill ha lite skarpare än tränsbett men ändå ett väldigt snällt. Det funkar jättebra på Fiona och hon är extremt känslig!


Kommentarer
Postat av: KK

haha fick du en snabbis? ;D

2011-10-06 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0