jag dog inte

Idag har det varit full rulle! För pappa fyller 50 imorn så det kmr lite folk och det är en del att göra iordning, även köpa present. Men på morgonen red jag ett pass på banan på Tara. Japp, jag var rädd när jag skulle hoppa upp för hon har gjort så mycket när hon var liten men hon var jättesnäll! Och et vart lite mindre än vad jag var van vid men inte jätte ändå, det är ju bara några centimeter. Det är knasigt att Annie och jag har så sjukt olika hästar, fast det är ju ändå kul. Fiona springer bena av sig oavsett vas hon gör och Tara känns det som man klämmer av på mitten ibland. Sadeln var även lite för liten så det vart lite jobbigt, men jag vande mig efter ett tag. Men Tara var väldigt välriden så det va inga problem alls med att få henne i form även om man aldrig ridit henne förut. Och det kändes väldigt konstigt att behöva driva henne hela tiden, är van vid att göra allt för att bromsa och lugna ner. Men jag fick in lite teknik efter ett tag så hon gick bättre framåt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0