trööööött

Är så sjukt galet trött idag! Lite piggare nu, men somna typ i skolan idag. Men det var sjukt skönt. Kan aldrig riktigt somna, men vila/halvsova brukar jag kunna. Skulle egentligen tränat idag men orkade verkligen inte. Kände också att kroppen behövde en vilodag för att verkligen återhämta sig ordentligt. Har haft sån träningsverk i låren flera dagar nu och låren går aldrig att inte träna. För om man inte kör styrketräning tränas de ju genom att jag springer eller kör crosstrainer. Men det tråkiga är att jag inte kommer kunna ha tid att träna förens söndag. Jag kanske åker in på torsdag efter jag har ridit om jag orkar. Sånt som märks. Annars Kommer det bara vara ridning denna vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0