gillade inte mig själv för ett tag där..

Vart en kortis i skogen efter skolan idag och var lite smått irriterad. Både på Fiona och mig själv. Anledningen att jag var irriterad på Fiona var för hon var så sjukt jobbig och aldrig lyssna! men, men, det är så som hon är. Hon är söt ändå.. Sen att jag vart irriterad på mig själv är att jag är så dum ibland. För det är en backe som vi går ner för på vägen hem. Och då var det ett träd som hade ramlat för den. Men provade att gå ner ifall det gick att komma under men det gick det självklart inte. Så vände upp igen och fick gå runt istället. Det kanske hade tagit minst 20 minuter extra för jag hade hoppat av så kunde inte trava något. Men sen när jag gått i mellan 5-10 minuter kommer jag på att det finns en backe bredvid den med trädet! Vart så himla sur på mig själv att jag glömde det!! Men men, det gick ju. Det vart väldigt mörkt men det gick ändå. Vi kom hem iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0