min egna fredag den 13!

Fy f*n vilken skitdag det har varit idag!! Eller den började bra men men två lektioner med film och mera slapp på hugos sen med god mat. Sen skulle vi ha orientering i charlottenborg. För det första så regna det så man vart askladdig och ramla i geggan ett antal gånger. Och jag skulle vilja höja betyget så jag tog en rätt så svår bana. Men jag trodde inte den skulle va så svår!! Som tur mötte jag Hanna så vi kunde gå tillsammans. Fast det hjälpte inte jättemycket, bara att jag fick sällskap så vi kude hjälpas åt för vi är lika dåliga båda två. Men asså det var verkligen så sjukt svårt! Till och med en som har orienterat på fritiden i typ 5 år hade världens problem! Asså skogarna som vi var tvugna att springa igenom var så sjukt täta att man såg inte ens vart man satte fötterna! Och det var taggbuskar, brännässlor, vassa grenar överallt! och en del ormar lite här och där. Jag har sjukt många småsår över hela bena och brände mig massor! Men det värsta har jag inte ens kommit till än! Man var tvungen att ta sig över ett himla fält fullt med brännässlor och andra växter så man såg ingenting. Och för att inte bli jättebränd sa vi att vi skulle springa över. Men sen efter ett tag märker jag att jag tappat mobilen och den är självklart på ljudlöst..Så den var det ju bara att säga adjö till..Sen när vi letat ihjäl oss efter de svåraste på hela kartan utan resultat ger vi upp. Det gick verkligen inte!! Så jag började gråta för jag var så depremerad och småskratta för vi var så patetiska. Och vi var så sjukt långt ifrån dit vi skulle så jag bröt ihop! Men jag ville tillbaka och vi hade ingen aning om hur vi skulle hitta tillbaka. Så vi följde en bilväg som ledde till några hus och så fick vi fråga en tjej efter vägen. Sen äntligen kom vi tillbaka. Så underbart! Men jag var ändå depremerad. Så nu är det bara att våga säga till pappa att mobilen är borta. Har inte vågat än..

vart ett långt inlägg men kunde inte korta ner det mer.



Jag som brutit ihop och föröker hitta en väg tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0