hoppträning 8/5-11

Fick hoppträna idag istället för på onsdag för mamma jobbar då. Så tyvärr blev det samma bana och det märktes ganska väl på Fiona. Hon vart mycket vildare men det gick bra ändå. Vi hoppade på 1 meter bana så jag får känna lite mer på det. Nåt hinder var lite högre också. Höjden är absolut ingen fara det är bara lydnaden som fortfarande måste tränas. Men hon gick mycket bättre i onsdags. Hon hoppa i så himla mycket idag. Hoppa så jag typ flög upp ur sadeln på väldigt många språng. Försökte verkligen att trampa i stygbyglarna men det hjälpte inte så mycket idag. Men hon var allmänt vildare idag men jag tyckte det gick bra ändå för att vara en vild dag. Mamma filma lite idag för första gången. Alltid kul med filmer för jag får ju aldrig se hur hon hoppar men nu har jag det.

Hela banan



Hoppa om 1,2 och 3



och så hoppa vi om de två sista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0