drömisar som en dag kommer bli sanna

Hitta tatueringar som jag bara dreglar över. Vill så gärna ha! Men jag får väl vänta, det är inte långt kvar. Jag la ju upp en bild här för några dagar sen med ankaret. Men jag är inte helt vill ha så jag dreglar, för jag gillar inte budskapet eller vad än kan kalla det. Vill ha texten "when writing the story of your life, don't let anyone else hols the pen" och så hitta en bild till det. Då tänkte jag att nåt som står för frihet borde passa och vad passar inte bättre än en fjäril. Fjärliar är ju så sjukt fina med! Och så hitta jag en jättefin och så försöke jag sätte dit texten själv. Vart jättefint, men ser ju lite konstigt ut eftersom den inte följer huden på bilden men man fattar. Det skulle va så sjukt snyggt!


ååh, är helt kär!

och så vill jag ju ha en bakom örat också. Skulle jättegärna vilja ha ett tecken för mitt stjärntecken. Men är lite rädd för att få problem med jobb med den. Men det skulle ändå vara så sjukt snyggt!
Stenbocken

Kommentarer
Postat av: Patricia

svar: ja dom är skit snygga och de har mina kompisar gjort oxå ;)

2011-05-28 @ 19:30:31
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0