Äntligen

Nu har jag äntligen tagit tag i att rensa min garderob. Känns riktigt bra att få bort alla kläder som jag aldrig använder och bara är i vägen. Så nu är det bara kläder jag använder kvar. Och det var så himla stökigt därinne så det är bra att få det lite snyggt. Så nu finns det gott om plats till alla kläder jag kommer köpa på ullared sen.

Innan





Under:
De här kläderna sparades


och de här kläderna slängs eller kommer skänkas bort, jag vet inte.


Efter




Så vart resultaten. Rätt så nöjd asså. Det är ju inte alla kläder, en del ligger i tvätten också. För det skulle va lite jobbigt med bara fyra par strumpor och bara elva trosor. De som hänger på galjor hängde jag i färg och ja, jag gillar svart. Men på hyllorna la jag linnen försig och t-shirtar försig osv. Måste köpa lite mer ljusa kläder känner jag.

Vägde säcken med kläder som jag inte ska ha kvar. Det kändes inte som att det var asmycket men det vägde 11.7 kilo! Vart astungt när jag skulle bära. Det skulle kännas bra om kläderna skänktes bort istället för att bara slänga dom. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0