ajaj

Idag var Fiona av nån anledning väldigt stressad när jag skulle göra iordning henne. Lite jobbigt om jag får säga det. Sen när jag skulle rida var hon väldigt springig men det vart bättre när jag satte mig ner en stund. Gjorde många omställningar för att hon inte skulle titta så mycket på allting hela tiden. Sen när jag galoppera kände jag att det sved som tusan i fingret. Så såg jag att jag hade fått värsta såret. För jag hade hål i handskarna sedan innan men de hade gått upp och blivit större. Försökte fortsätta och ha tygeln vid långfingret men då vart jag så svag på nått sett så provade jag att ha den runt hela handen men det funka inte heller. Så jag försökte trava ner henne istället. Det gjorde sjukt ont men jag var ju tvungen.

inte idag

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Det går om man vill och är man själv nöjd med ett G är ju det superbra!! :D



Eller som pappa säger. IG på Boxholmska betyger "inihelvete görbra", så man kan ju tolka betygen som man vill ;)

2011-05-11 @ 22:50:30
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0