trött

Hejsan allihopa! Kom in för ca 45 minuter sen. Har precis ätit i stort sett min ända mat idag, så det var ju inte lite jag åt. Sjukt hungrig! Det vart en lång dag idag. Började med skolan tills kvart över 3, sen gymmet till kvart i 6, sen hem, byta om direkt och ut till stallet för att göra iordning Fiona. Sen åkte vi så vi var i ridhuset vid 7. Hon var sjukt fin idag! Jätteavspänd och mjuk i sidorna, bara följde tygeltagen jättefint. Det gillas! Så det vart så efter ca 20 minuter visste jag knappt vad jag skulle göra längre. Hade gjort allt och det funka. Men jag galopperade lite och det gick också jättebra! Inte alls lika springig. Hoppas verkligen att hon håller sig såhär fin tills på onsdag, då blire hopptäning.

Och vi fick på henne bakskor idag. Så himla skönt!!! äntligen kan man rida i skogen utan att vara rädd för att gon ska halka.


inte idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0