sjukt gött men samtidigt sjukt sorgligt!

Woho skolavslutning imorn!! Så sjukt gött!! Aldrig mer kommer jag sätta min fot på den skolan. Idag var det en riktigt slapp dag. Mest bara sista timmarna att umgås med kompisarna. Sjukt sorgligt:( Det började med kör från 8-9, sen skulle vi ha spelat minigolf men det regna så det vart film. Men en väldigt dålig film(gladiator) tyvärr så efter ett tag gick jag och några stycken ner till caféterian istället. Sen efter det var det 9:ans lunch som serverades av 7:or och 8:or. Vet inte hur jag ska beskriva förrätten, men det va typ tunnbröd med nån slags skagenröra i, sjukt gott. Sen till varmrätt vart det grillad kykling, klyftpotatis, bearneisesås och grönsaker och sen till efterrätt kladdkaka med ädde och jordgubbar. Så sjukt gott, men sorgligt om man kollade sig runt. Sista måltiden med klassen, hela nian. Är nästan depp asså. Men det är många som valt samhäll så hoppas jag kommer med några iallafall.

Man fick klä upp sig om man ville. Hade tänkt att ta min långklänning men glömde den hemma.. Men det finns två i skolan som gillar att va lite annorlunda. Haha, dom är för roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0