ridpass

Red på banan nyss. Gick hyfsat bra. I början satte hon sig fast så himla hårt i innertygeln i vänstervarvet och vägra släppa. Så satte mig ner i sadel så jag kom åt henne mer med innerskänkeln. Då släppte hon faktiskt och tog tag i yttertygeln. Sen i galoppen vet jag inte om hon vart sjukt kissnödig eller nått. För hon bara bröt av och gjorde rivstartar när jag fatta galopp. Så gjorde hon förra gången och då va hon så kissnödig att hon kissa i stallgången. Men dåligt var det inte. Hon var bara lite extra springig. Så jag avslutade för jag kände att det kommer inte bli bättre, det blir nog bara värre om jag fortsätter.


Kommentarer
Postat av: Patricia

fin bild :)



svar: tack :D

2011-06-05 @ 18:08:32
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0