present

Fick en avslutningspresent av farmor igår. Eftersom jag inte är hemma imorn och vi inte firar mig kändes det onödigt att vänta med att öppna den eftersom hon ändå inte kan va med. Hade mina aningar om vad det kunde va och det va det jag gissa på. Vi hade varit där för ganska länge sedan och tittat på hennes gamla ringar som hon ärft och jag hitta en jag tyckte va jättefin. Jag tycker dte är så roligt att få grejer som är jättegamla och som de tidigare ha fått ärva. Farmor och farfar har ingen dator men jag tackar dom här iallafall, TACK SÅ MYCKET!!

min kamera suger på att ta närbilder men lite ser ni:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Den var jättefin!!! :D

2011-06-14 @ 22:00:44
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0