Liseberg!

Hann inte skriva nåt mer igår för skulle till liseberg. Eller egentligen skulle jag ha gjort det om jag fick beskedlite tidigare om att bussen gick en timme tidigare! Jag fick reda på det kl 1, när bussen gick 1!! Så sjukt dåligt, för jag hade inte ätit, packat eller nånting! Men aja, det gick ju, jag tog med mig en matlåda. För det var inte bara jag heller! Så på bussen var jag jättesur och hade ingen lust att åka längre. Ville bara hem. Men sen när vi väl kommit dit var det askul!! Åkte massa, fast efter man åkt balder är inget utom balder kul! Och det som var så bra när man kom dit sent var att det va typ inga köer. Det tog en kvart att stå i kön, åka och komma tillbaka på balder. Askul!!:D Sen kom vi inte hem förns 3, så somna inte förns typ 4. Men sen sov jag till 1, inte så mysigt..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0