lång tävlingsdag

Wiie, gick jättebra idag! Superglad!!!:D

90 cm: 0 fel. Kändes jättebra och allting bara flöt på. Kanske lite fort för råkade ta bort ett galoppsprång på en distans, men jag gasa inget, bara lät henne galoppera. För det kändes ingen idé att ta tillbaka henne för det skulle bara bli bråk. Men det kändes verkligen jättebra!

100 cm: 0+10. Min andra omhoppning i hela mitt liv. Så himla kul, älskar det! Det kändes jättebra men hon var lite trött. Så när jag kom till omhoppning flåsa hon asmycket och kändes lite mattare. Men hon kändes ändå bra. Tog inga direkt korta vägar. Hon rev ett hinder och så hade jag rätt mycket fart till nästa och tog en kort väg så jag fick inte sväng på henne ordentligt. Och eftersom jag ändå hade rivit ett ville jag inte bråka med att försöka få över henne. Så jag la en volt istället. Så fick två tidsfel. Men det va jättekul och vart det riktigt lyckad dag!:D


klass ett, 90 cm






klass två, 100 cm




omhoppning:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0