hoppträning 16/6-11

Hopptränade igår men det vart så sent så orkade inte skriva om det igår. Det drog över typ en timme! På framridningen va hon väldigt pigg kan man säga, varenda gång jag la till lite skänkel så ville hon tro att jag skulle fatta galopp och varenda gång jag stog still med henne och skulle börja trava börja hon galoppera. Men det gick ju, det viktigaste är att hon blev uppvärmd. Sen till hoppningen va hon också helt galen. Snubbelbommarna vart stuttsar(stavning) och när vi hoppat det några gången fick hon värsta anfallet typ för att hon inte ville korta sig längre så hon bara skena iväg efter hindret efter snubbelbommarna. Så jag tänkte ju bara lycka till, till mig själv till banan sen. Men det gick faktiskt jättebra! Så behövde inte hoppa om nånting:)

vet att jag har extremt låg hand här men jag blev tillsagt att ha det för hon blir jättearg om jag höjer handen och så blir det lite extra låg när hon hoppar så där.








älskar dig!<3

Kommentarer
Postat av: Patricia

det superbra ut :D

2011-06-17 @ 22:02:04
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Sjuuuukt fin hääst!! :D gus vad fint h*n hoppar!! :D

2011-06-25 @ 18:49:07
URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0