shoppat

Sov som en liten gris idag till halv tio idag. Det var asgött! Hade först inte tänkt att sova så länge men det är lite svårt att kontrollera. Så gick upp, åt fruskost och drog sedan till gymmet för ett pass med Vendela. Sen när vi var klara gick vi på våran vanliga shoppingrunda. Vi går alltid på stan efter lördagspassen. Men det är inte alltid vi köper nått, mest bara för att det är kul. Men idag vart det lite grejer.

Läppglans, lite orangerött, ser bättre ut i verkligheten för min kamera är inte den bästa. Köpte det på Lindex för 65 kr.




Rosa läppstift, också från Lindex, också finare i verkligheten, kosta 65 kr.




sotfärgad ögonskugga, har alltid velat ha svart för det passar så bra till allt! Lindex där också 85 kr.
sminkade bara på lite slarvigt och har ingen mascara





Riktigt bra priser där faktiskt! För smink räcker ju så sjukt länge. Men i ett inlägg för nån dag sen la jag in ett läppglans jag hade tänkt att köpa som går på reklam nu. Vart verkligen sjukt besviken på det. Provade det men det vart ingen färg alls! Alla färger var helt genomskinliga, så dom rekomenderar jag inte!

Sen gick vi in på H&M, där hittade jag en bh och ett nattlinne.

bh, 129 kr



nattlinne, 75 kr (rea)



Det var allt, riktigt nöjd!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0