Glad you came

Hej gott folk! Idag har jag inte gjort så jättemycket. Red imorse. Vilket gick 50% 50% prosent bra. Traven kändes jättefin, men sen galoppen vet jag inte vad som tog åt henne. Och eftersom hon är som hon är så fick vi avbryta. För om hon stressar upp sig så är det ingen idé att fortsätta, för det leder ändå inte till något bra med henne. Bara att man blir arg för det blir ingen skillnad, hon slutar aldrig stressa. Sen efter det drog jag till gymmet och träna lite med Vendela. Vart ett lite lättare pass eftersom jag vart väldigt försyld.

Annars har jag bara vart hemma och gosat och lekt med min lilla bebis:)

en bild som annie tagit:)
Hur kan man bara slänga bort en sån här sötis?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0