wake up the happiness

Har haft en helt underbar dag!! Fick sova länge, eller för mig länge till 10. Slappar och äter frukost i någon timme. Sen går mamma och jag ut i stallet för att gå en jättemysig promenad i solskenet. Älskar att gå promenad! Sen slänga i sig lite mat för att åka upp till klubben för luciashow. Jag, Vendela och Felicia (www.teamnyrk.blogg.se) var konfransierer(stavning). Var först lite nervös till det men det var riktigt kul faktiskt! Kan lätt tänka mig att va det någon mer gång. Hahah, men våran éntre vart inte den bästa.. vi skulle komma in på en vagn efter en shettis. Det började med att vi fasta med hjulet i dörren påväg in och jag skriker "det tar stopp!!" Sen skulle vi trava ett varv och komma upp på medellingjen. Först ville han inte trava, så vi började fnissa jättemycket! Sen på långsidan stanna han och var tvungen att bajsa. Som gjorde att vi skratta ännu mer och det värsta var att mikrofonen var på så alla hörde när vi skratta. Hahaha! Men så kan det gå. Men för övrigt vart allt riktigt lyckat! Vi hade med en spegelritt, utdelning av Dag Williams stipendium, tacktal till tränarna, agility och maskeradhoppning. Och lilla Harry var med i maskeraden också, men vann tyvärr inte. Men han var jättesöt ändå!

Bild från när vi var med en annan gång. Glömde självklart kameran hemma..


är inte sådär fet, har stoppat i massa filtar och sånt i brallorna och tröjan





gamla goda ponnytider!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem vann stipendiumet, varför just den personen o på hur mycket? :-)

2011-12-12 @ 08:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0