tur i oturen

Väldens jobbigaste morgon har jag haft idag. Den som lyckas slå den är bra! Börjar med att jag blir väckt av mamma och pappa och tror att de skämtar med mig bara för det är ju lördag. Så jag tänkte glatt somna om och sova lääänge till. Men efter bara några minuter insåg jag att det inte alls var lördag. Det var *suck* onsdag.. Så jag gick upp, åt frukost och åkte iväg med moppen. Det gick bra halva vägen tills det kom en massa snöblask som jg inte var med på i en sväng, så han inte bromsa tillräckligt och vad händer. Jo självklart åker jag omkull. Ont sam fan gjorde det och jävligt pinsamt! Skyndar mig upp och brummar iväg, fast väldigt sagta. Eftersom det var jättehalt, trodde jag skulle åka omkull flera gånger till. Men klara mig. Sen när jag är i skolan så inser jag att jag glömt mobilen. Asså det värsta som kan hända! Och så var mina byxor helt saltiga från när jag ramla. Så ringade mamma så fick hon komma med ett par nya byxor och mobilen. Så mamma rädda min dag där lite grann. Men om någon tycker att han/hon haft en värre morgon. Dela gärna med dig av den!

Så ja, nu sitter jag här med ett svullet och blått knä. Men hade sjukt mycket tur med att knät eller något annat inte hade börjat blöda för då hade jag åkt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0