svalkar vinden, värmer solen, ser du något bakom molnen

Rätt bra dag idag. Sovmorgon till 10, en lektion sen lunch, tyska, sen räknas det som håltimme i typ en och en halv timme så hade jag engelska. Sjukt att måndagar kan vara så jobbiga även fast man typ inte har några lektioner. Men det är ju bara en måndag kvar innan lovet så det går. Ska bli riktigt skönt med lov sen! Behöver vila hjärnan lite känner jag, orkar inte lära mig mer..

Sen efter skolan drog jag hem direkt och tog in hästarna för att sedan åka till farfar på sjukhuset. Han mår riktigt bra nu tycker jag. Han är ju inte frisk självklart, men det är stora framsteg på endast några få dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0