bra avslut på det hela

Har inte hunnit uppdatera något förens nu. I fredags åkte jag hem efter skolan direkt för att sedan ha hoppkurs i markebäck för Anna Emanuelsson. Det blev det sista hon gjorde nu innan vilan så vi höll ner höjderna ganska mycket. Jag hitta ingen anledning alls till att höja. Hoppa kan hon och det är ingen tävling förens i februari.
Igår prova jag bettet första gången. Det kändes sjukt mycket bättre än det andra jag har. Hon gillade det inte lika mycket men det fanns iallafall en häst att hålla i den här gången jämfört med när jag prova det andra nathebettet som ser typ likadant ut men som är tredelat. Så i hoppningen lyssna hon riktigt bra tycker jag. Övningar som brukar vara jättejobbiga funka riktigt bra!

Sen andra dagen vart det favorit i repris från en hoppkurs i solla då Fiona var ett monster. Bara övningar som hon tycker är jättejobbiga och när hon tycker det blir för jobbigt springer hon bara på jättefort och går verkligen inte att stanna. Men det funka riktigt bra faktiskt! Inte alls så galen. Gillar verkligen dom övningarna som var. Så det är ett bra avslut på det hela. Nu ska hon vila från att åka någonstans i 3 veckor. Hon ska endast skritta och kanske något lättare pass i skogen ibland för vi vill inte att hon ska vila helt från allt. Sen börjar vi med att hoppa någon gång själva med lite block och markebäck i januari sen igen.

Ja, det är inte lätt det här med bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0