världens fetaste häst!!

Asså vi måste ha världens fetaste häst här på gården!!! Vi skulle gå en liten mysigkvällspromenad med hästarna. Men när vi gick förbi våran åker med återvästen på, på bortvägen slänge sig Tara hela tiden efter gräset. Så eftersom jag är större och starkare än Annie så tog jag över henne. Det gick väldigt bra. Är rätt van vid att leda sånna hästar efter lilla Harry. Känner i grimmskaftet när de tänker äta innan de hinner göra nått direkt. Men sen sista biten tillbaka blir hon lite vildare och vill äta. Åkern går rätt bra men sen efter den blir hon lite smått galen och slänger md huvudet och rusar mot kanten men jag hinner ta tag i grimmskaftet alla gången och så fick jag liksom slänga mig mot hennes hals för hon inte skulle hinna få tag i nått. Så hon gör så några gånger. Men när hon aldrig lyckas får hon värsta dampet och bara sliter sig och bränner sönder hela min hand!! Det gjorde så j*vla ont så kan kunde inte hålla kvar! Först var hon bara mallig för hon kom loss och sen åt hon! Så himla dryg! Hon vara bara tvungen att få sista ordet och äta nått. Så j*vla fet!! Asså hon måste ju vara värre än en jättefet ponny!:O

Så nu får vi se hur fin min hand ser ut imorn.. kunde inte ens vekla ut handen i rinnande vatten, men nu sitter jag här iallafall med handen i en skål med vatten, kul liv...

här har ni monstret

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv. 2:an på naturvetenskapsprogrammet :)

2011-08-09 @ 19:34:38
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-09 @ 21:00:43
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0