vad säger man..

Förlåt för ingen updatering igår.. Hade faktiskt fullt upp i stort sett hela dagen. Först var jag hos Tess några timmar på dan. Sen hem för en mysig tur i skogen. Hon var verkligen helt galen igår. Bara studsa i galoppen när jag försökte bromsa henne! Sen efter det duscha jag och åt lite mat för att sedan åka på styrelsemöte på klubben. Jag är ordförande i US och dom ville att jag skulle börja gå på deras möten så de vet lite vad vi håller på med och om vi behöver nån hjälp och så. Så det höll på från 19.00-21.30. Jag tycker faktiskt att sånna möten är riktigt roliga! Så det är kul att de bjuder in mig till dom. Sen när jag kom hem kolla jag klasslistan som kommit ut lite snabbt. Och ja, vad säger man..Känner 3 av 27. De andra har jag ingen aning om vilka de är.. Och en av mina bästisar som jag hamna med kommer ju inte va med på alla lektioner för hon tränar på skoltid.. Men det gick ju i min förra klass. Där kände jag också bara 1 ordentligt.

det här är jämförbart med det minsta studset hon gjorde i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0