hur lyckas man.

Ja, vad ska man säga. Hästen är duktig iallafall. Vet inte hur jag lyckas ibland..

1 m: 4 fel+kanske nått tidsfel. Det gick rätt bra, hon hoppade med väldigt fina språng. Men sen efter hinder nummer sju fick jag för mig att jag var färdig. Vet inte varför. Grundomgången gick till hinder nummer 8 + att det var ju omhoppning. Så vet inte varför jag trodde jag var klar. Förmodligen för jag är van att bara hoppa clear round som första klass. Så jag hann inte få upp henne tills sista i grunden, så hon smet på sidan. Men det gör inget. Det var ju inte hennes fel.

Lagklass 1 m: ute.. Banan var så sjukt blöt!!! Det hade öst ner med regn ända sedan vi kom dit, så hade det inte vart lagklass hade jag strykt mig. Men jag gjorde ett försök, vet ju att hon inte älskar vatten. Men det gick rätt okej, hon stog emot en del men hoppade ändå. Men sen i kombinationen smet hon ut. Det var tydligen för blött för henne. Men hoppa på andra gången. Men sen så missa jag hindret efter det, vet inte hur jag lyckades, för märkte det inte. Bara red förbi det. För det låg på en båge från kominationen och jag bara fortsatte rakt fram. Hörde bara efter banan var slut att jag var utesluten. Jag tänkte men hallå, vad har jag gjort? så himla irriterande! Okej att missa ett hinder i en klass, men båda. Det är dåligt!

Men askul för det andra laget som vann!!:D
Tar nya tag till nyrk sen, då blir dte inte några missar!

Kunde inte bli några bilder idag p.g.a vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0