hoppkurs dag 2

Min häst asså.. Måste vara den mest fantastiska! (enligt mig, man tkr ju alltid att sin egen är finast) Allting gick så sjukt bra idag! Framridningen kändes sjukt bra, sjukt mjuk och hängde verkligen ingenting i händerna. Sen hoppningen höppa vi först ett varv lite lägre. Som gick jättebra. Sen ett varv till på vanliga höjden, vilket gick så sjukt megabra!! Känslan var den bästa någonsin! Och som tur är vart det filmat:D Håller på att ladda upp den, men det är väldigt segt.. Så ni kanske får den imorn istället, men huvudsaken är ju att ni får den överhuvudtaget:)

fick med mig syster som fotograf idag, mot att jag fota henne;)









fina Fiona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0