hade nästan glömt hur underbart det är

Idag efter skolan vart det lite fika på stan för jag sluta tidigare än jag trodde. Sen efter det vart det träning. Det var ett tag sen nu! Har tagit en liten paus när inloggningstiden eller vad jag än kan säga gått ut. Så jag förlorar inga pengar på det. Men nu är en ny månad betald och nu ska det börjas träna igen!

Sen när jag kom hem vart det en tur med Fiona. Hade nästa glömt hur härligt det är att rida. Ibland önska jag verkligen att jag hade mer fritid än vad jag har.. För det är så kul att va med kompisarna men det är ju lika kul att rida och så är det ju askul att träna också. Men jag hinner inte med alla tre.. Eller jag hinner rätt så lätt nu när det är ljust men snart är det ju vinter. Då hinner jag ju ingenting.. Tjuter nästan bara av tanken!:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0