svar

omid om Open Minds - in the Small World:
jag ska göra nationella prov i engelska om 3 dagar o jag har en lite fråga .
hur var provet ?

Svar: Ja, asså det beror ju självklart på hur säker man är på engelska. Om det är uppsatsen som det där inlägget var om så beror det ju på hur svårt man gör det för sig själv. Det är bättre att skriva en enklare text och få mindre fel än att hålla på att krongla till det. Jag är ju tyvärr sån som brukar krongla till det för mig och jag är ju inte så jättebra på engelska heller. Men ta det bara lungt går det bra. Du har ju ändå 80 minuter på dig. Det enda som gjorde att det vart stressigt för mig var att jag sega så mycket i början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0