Open Minds - in the Small World

Hejsan allihopa! Nu är jag hemma efter skolan. Började med asjobbiga nationella engelska med uppsattsen. Gick sådär. Eller jag vet inte, vart jättestressad och ändå hade vi 80 minuter på oss. Men det blir ju så när man ska renskriva också för det blir ju lite text. Jag skrev om ämnet "Open Minds - in the Small World". Det handla om hur vi komunicerar med varandra och vad vi kan lära oss av andra länders grejej som tex sport, musik, stilar osv. Det är faktiskt bra att man renskriver texterna för då kommer man ofta på meningar som låter bättre än det man skrivit innan. Aja, sen hade vi iallafall jumpa, sen lunch och sen hemkunskap. Slappt efter iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska göra nationella prov i engelska om 3 dagar o jag har en lite fråga .

hur var provet ?

2011-04-23 @ 13:45:35
Postat av: omid

jag ska göra nationella prov i engelska om 3 dagar o jag har en lite fråga .

hur var provet ?

2011-04-23 @ 13:46:29
Postat av: Kalle

Valde du det första eller andra ämnet som man kunde skriva om? (Jag har själv inte gjort provet och har hört att det första är lättare stämmer det?)

2011-05-06 @ 23:06:10
Postat av: Angelika

Hej, skulle jätte gärna vilja ha svar på två frågor.

1. Skulle man skriva uppsatsen som ett brev?

2. Skrev du texten i nutid eller dåtid (eller kanske både och)?

2011-05-08 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0