A little progress is still a progress

Fett chill, börjar halv 1 idag! Dock slutar jag halv 4, men det kommer ju inte kännas så jobbigt eftersom jag bara kommer vara där i ca 3 timmar. Men bara för att jag börjar så sent är det ingen anledning att lata sig! Larmet ringde 7, gick upp och gjorde frukost och sen till gymmet för legday! Älskar och hatar det! hahah! Är ingen person som gillar att ha sovmorgon länge. 7 är precis lagom länge, på helgerna brukar jag sova till 8 i alla fall. Eller så länge kroppen känner för det och det brukar va straxt innan 8. Gick i alla fall väldigt bra idag! Knäböjen börjar kännas bättre och bättre att kunna klara av att köra maxvikt men ändå behålla tekniken. Ibland skulle det va skönt att kunna få lite hjälp/stöd när jag maxar. Men trivs ändå bäst när jag tränar själv. Går alltid bäst då. I alla fall, när jag kom hem bytte jag om direkt och gick ner till stallet för att mocka och fixa allt. Skönt att det är färdigt så jag bara kan ta på mig ridkläder när jag kommer hem sen och skritta ut med min knasboll!

Försökte sätta ihop lite jämförelsebilder från när jag började träna i höstas och idag. Visst, det är inte asstor skillnad, men det är ändå skillnad. Vilket gör mig riktigt glad! Känns så tydligt på allting i vardagen att jag blivit starkare! Det jag är mest nöjd med är att jag lyft rumpan och fått starkare rygg och axlar. Taggar ännu mer att fortsätta på rätt spår!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0